.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری از ۲۰۷‬طرح مخابراتي مازندران با حضور وزير ارتباطات
در سومين روز از هفته دولت ‪ ۲۰۷‬طرح مخابراتي مازندران با حضور محمد سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به طور همزمان در بابل به بهره برداري رسيد.

در سومين روز از هفته دولت ‪ ۲۰۷‬طرح مخابراتي مازندران با حضور محمد سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به طور همزمان در بابل به بهره برداري رسيد.
"جانعلي عباس پور قمي" مديرعامل شركت مخابرات مازندران در مراسم آغاز بهره برداري ازاين طرح‌ها در مجتمع امام خميني (ره) مخابرات بابل گفت: اين طرح‌ها با اعتباري بالغ بر ‪ ۳۷۴‬ميلياردو ‪ ۹۰۹‬ميليون ريال به بهره برداري رسيده است.
وي ادامه داد: اين طرح‌ها شامل ‪ ۹۸‬مركز سوئيچ با ظرفيت ‪ ۱۱۸‬هزارو ‪۱۸۴‬ شماره تلفن ثابت و ‪ ۵۸‬طرح تلفن همراه و ‪ ۵۱‬طرح ديتا است.
وي تعداد تلفن‌هاي ثابت فعال مازندران را يك ميليون ‪ ۴۰۴‬هزار شماره اعلام و تصريح كرد: اكنون به ازاي هر يكصد نفر، ‪ ۴۰‬نفر داراي تلفن ثابت هستند.
عباس پور قمي خاطرنشان كرد: واگذاري تلفن ثابت در تمامي شهرهاي مازندران به روز شده است.
وي مازندران را يك كلان شهر دانست و گفت: اكنون شاخص‌هاي ارتباطي مازندران با توجه به جمعيت آن مطلوب است اما از آنجاييكه سالانه حدود ‪۱۵‬ ميليون گردشگر به استان وارد مي‌شوند نياز به توجه بيشتري دارد.
وي درباره وضعيت تلفن همراه در استان گفت: اكنون ‪ ۳۵۰‬هزار شماره دراستان فعال است.
در مراسم آغاز بهره‌برداري از طرح‌هاي مخابراتي علاوه بر وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، آيت‌الله نورالله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري و ابوطالب شفقت استاندار مازندران نيز حضور داشتند. (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.